Storingen
Helaas kan een liftinstallatie in storing komen te staan. De meeste storingen zijn binnen afzienbare tijd opgelost. De meeste storingen vinden plaats aan de lift- deuren, omdat gebruikers de lift- deuren blokkeren of per ongeluk tegen de deuren zijn aangebotst (bijvoorbeeld tijdens een verhuizing).
Als de liftmonteur de liftinstallatie niet in bedrijf krijgt, zal hij de storing opschalen naar een technisch specialist. Deze heeft meer ervaring en wordt bij calamiteiten ingeschakeld als een service monteur niet direct een oplossing kan vinden. Mocht er een onderdeel defect geraakt zijn waardoor de lift niet in bedrijf gesteld kan worden, dan zal dit doorgegeven worden aan het kantoor die contact opneemt met de eigenaar van de lift. Hier zal het plan van aanpak besproken worden, waarna er een reparatie voorstel wordt aangeboden.
Een lift die niet in bedrijf is, heeft bij ons een hoge urgentie. Dit houdt in dat deze op een prioriteiten lijst staat, waaraan een medewerker dagelijks werkt zodat er een oplossing komt.
Wij kunnen alle onderdelen van de grote liftbouwers verkrijgen. Kone, Otis, Schindler, Orona, Thyssen, enz. Hierdoor bent u niet afhankelijk van de fabrikant die de lift gebouwd heeft. Daarnaast is de kennis en kunde van deze fabrikanten inmiddels verspreid door verschuiving van monteurs in afgelopen decennia, waardoor kennis ook bij ons ruim aanwezig is.
Gratis liftadvies
FAQ
Bekijk hier de veelgestelde vragen.
Bent u op zoek naar een partner voor het beheer en onderhoud van uw installaties? Livenco is de partner voor uw liftonderhoud.
Contact opnemen
Bent u nieuwsgierig geworden en wilt u meer over ons weten? Bel of mail ons dan gerust voor een kennismakingsgesprek. Heeft u een specifieke vraag? Vul dan het formulier in of bekijk de veelgestelde vragen (FAQ) pagina.
Stel uw vraag